11 Tem 2014

Yazar Hakkında


Merhabalar. Ben Merve Dinç. Burada kendimi tanıtma gereği duydum çünkü  iyi bir blogger olmak bunu gerektirir ehe. Öncelikle herkes gibi bende normal bir insanım. Kumralım, 47 kiloyum, 162 boyundayım(!) Edirne doğumluyum, Antalya'da yaşıyorum. Başak burcuyum. Dişi kartallardanım. Kendimi bir çizgi film karakteriyle özdeşleştirsem bu kesinlikle Garfield olurdu, kedilere karşı da büyük bir ilgim var zaten. Hayvan severim. Böyle mıncırabileceğim, dokunabileceğim hayvanları aşırı derecede severim. Kedi, köpek, civciv(tavuk olana kadar), kuş ve balık besledim. Tam bir babasının kızıyım, babamın kız versiyonuyum  adeta. En korktuğum şey korktuğumun başıma gelmesidir. Şerbetli tatlılardan nefret ederim ve şerbetsiz olanlara da bir o kadar bayılırım. Cips delisiyim. Türkiye'deki birçok yeri gezdim, gördüm ama pasaportum olmasına rağmen hiç yurt dışı seyahatim olmadı.Dans etmeyi ve şarkı söylemeyi seviyorum. Küçük sahne deneyimlerim oldu. Resim yapmak hoşuma gidiyor ama yeteneğim falan yok. Değişik ruh hallerine girip saçma sapan şeyler yapmakta hoşuma gidiyor açıkçası ve asıl konuya gelirsek yazmaya 8 yaşında günlük tutarak başladım, 9 yaşında şarkı yazmaya başladım, 14 yaşına kadar bu şekilde devam ettim daha sonra hikaye senaryo tarzı bir şeyler yazarak kendimi geliştirmeye çalıştım. Lise yıllarımı çalışılmamış bir ürün ortaya koymaktansa bilgi edinerek, çalışarak okuyarak ve araştırarak kendimi geliştirmeye adadım ki bu halen daha devam etmekte. Gelecekte de beden ve ruhumu kullanabileceğim bir işin içinde olmayı yeğlerim. Herkes gibi benimde hayallerim var tabii ama onlardan kimseye söz etmemek tercihim çünkü bende gizli hayallerin daha güçlü olacağına inanırım. 
                "Gizli Hayaller Süper Güce Sahiptir"




                              Bu fotoğraf 2013 HAZİRAN AYında çekilmiştir.

5 yorum :

  1. Samimi, sıcak bir profil.
    Ruh halini hayal gücünle manipüle ediyorsun anlaşılan.
    hikaye ve senaryo kısmı da gizli değildir umarım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, internette gelişigüzel yayınlanmış, yarıda kalmış bir hikaye denemem var ama asıl yazmak istediğim şeyi şimdilik gizli tutuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. sabırsız bir takipçiyim:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba merve nasılsın ? Sen beni hatırlamazsın , yada belki beni unutmuşsundur beni :( Ortaokulu hatırlıyor musun ? senin yanında oturuyordum en son :) çok özledim be merve seni :( seni ve ortaokul arkadaşlarımı çok güzel günlerdi... ortaokula dönmek için herşeyimi veririm.. Seni görünce aklıma hep eskiler geliyor. Sahi şimdi neredesin , hangi şehirdesin , hangi okuldasın acaba ? umarım bu yazımı görürsün azda olsa nostalji yaparsın ortaokul günlerini canlandırırsın aklında :D Çok düşündüm acaba yazsammı falan diye hatta utandım ama şunu söylemek istiyorum merve sana aşıktım , hayatımda ilk aşık olduğum kişi sendin. Ama lütfen yanlış anlama . Seni görünce hala kalbim çarpıyor .Ramazanı hatırlıyor musun ? :D evet evet Ramazan güzel :D sana çok çatardı ama çok iyi biriydi oda bee şimdi nerelerdedir oda kimbilir :) Sen 8.sınıftan sonra gidince inan bana çok üzülmüştüm. Serpil hocayı hatırlıyor musun ? :D unutmamak eldemi değil mi ? teknoloji tasarım dersindede yanında otururdum :D belki hatırlamışsındır bu arada kız değilim buda ipucu olsun sana :) Gittiğim lise okadar kötü ki anlatamam sana :( Keşke ortaokula geri dönebilsem seni ,eski dostları , hocalarımı görebilseydim :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa! İpucu için teşekkürler zira ortaokulda çok samimi kız arkadaşlarım oldu ve bana gizliden aşık olmaları pek hoş bir durum değil. Şimdi bütün soruları cevaplayabilir miyim bilmiyorum ama gerçekten çok zahmet etmişsin. Malesef hala Antalyadayım. Ortaokul günlerim benim de aklımda fakat sahiden o kadar mükemmel miydi? Gittiğin lise kötü olabilir ama sanıyorum son sınıfsın? Yani her şey eskisinden daha iyi olabilir. Eğer inanıyorsan da olacak. Serpil hoca:)))))) tasarım derslerinde yanımda kimin
      oturduğunu pek hatırlamıyorum ama alper diye bir arkadaşım olmadığına eminim. Ortaokulu unut ve hayatına devam et. Kimse dost değil. Hocaların da umruna gelmez. Ramazan okulu bırakıp dükkan açmış kendine. İyi günler

      Sil