22 Haz 2014

TATİL



     Sevgili öğrenciler! Böyle başlayınca da bi havalı oldu ki aman!!
Neyse. Sevgili öğrenci arkadaşlarım, blogumdaki ilk yazımda sizlere tatil önerileri sunacağım.
     Ve işte başlıyoruz.

  •      İlk olarak kendinize kocaman bir çimdik atın ve tatilde olduğunuzdan, okuldan uzaklaştığınızdan emin olun. Mesela tatile gireli 2 hafta falan oldu sanırım ama ben daha  henüz idrak edebiliyorum. Siz daha önce idrak edebilmişseniz eğer şanslısınız demektir ki hemde çok. Hiç kıskanmadım diye belirtmek istemiyorum çünkü sizlere yalan söylemek istemem açıkçası. 

  • Şimdi bir mutluluk dansına hayır diyemezsiniz. Eğer gerçekten tatildeyseniz bunu yapmalısınız öyle değil mi? Kesinlikle. Bir kareografiye falan gerek yok öylesine dans edin işte! İçinizden geldiği gibi davranın, delirin, biraz çılgın olun ve tatili kutlayın.

  • Yaz tatili deyince aklınıza neler geliyor? Benim aklıma deniz, kum, güneş gelir hemen. Madem tatile giriyoruz, denize de girmeliyiz sevgili dostlarım. Deniz insanı rahatlatır ve bu sıcakta serinlemenin muhteşem yollarından biridir. Hele birde sevdiğiniz insanlar yanınızda oldu mu hiçbir şey tadından yenmez. Denizdeyken sadece yüzmeyin, denizdeki eğlenen insanlarla iletişim halinde olun, yeni arkadaşlar edinin, deniz topu ile oynayın, güreşin, çeşitli hareketler yapmaya çalışın, kocaman simitlerin üzerinde güneşlenin, takın deniz gözlüklerinizi keşfe çıkın!  Bu yaz eğlenmeli, güneşlenmeli ve kendimizi kuma gömmeliyiz!


  • Yazları nedense ağzımızın her an dolu olmasını isteriz. Yaz meyveleri de bir başkadır ki aman! Hele o her yerde gördüğümüz tatlılar? Onları görünce yazın yemek yemeyi bile unutuyor insan. Ah! az kalsın dondurmaları unutuyordum. Yaz tatilinin keyfini çıkarın ve tatmin olabildiğiniz kadar yiyin.



  • Eh o kadar abur cubur o kadar tatlı yedikten sonra nerede kaldı sağlıklı yaşam? Sahile gidin ama bu sefer yüzmek için değil. Takın kulaklıklarınızı sahil boyunca koşun. Koşamam diyorsanız ritmik bir şekilde yürüyedebilirsiniz. Yeter ki kaldırın popişleri! Bu sayede hem sindirim sisteminize yardımcı olmuş hemde ruhunuzu dinlendirmiş olacaksınız.


  • Peki ormanlar, yeşillikler sadece piknik için mi var? Tabii ki hayır. Yürüyüşler, egzersizler ve koşmak için en ideal yerde doğadır. Çıkın, gidebildiğiniz, koşabildiğiniz yere kadar gidin. Temiz havanın, o mis gibi yeşilliklerin, kuş, börtü böcek ne varsa tadını çıkarın.



Şimdilik okuduğunuz için teşekkür ediyorum. İnanın bana devamı gelecek. Takipte kalın, görüşmek üzere! 












3 yorum :

  1. Senin tavsiyelerin arasında yer almasada gezmekte eğlencelidir :)

    YanıtlaSil
  2. Tabii ki öyle. Tavsiyelerimin devamı gelecek demiştim ve emin olun içinde gezmek, yeni yerler keşfetmekte olacak. İlgileniyorsanız takipte kalmanızı öneririm :)

    YanıtlaSil
  3. bekliyoruz :))

    YanıtlaSil